Ny e-tjänst för synpunkter, klagomål och beröm

Från den 1 september finns en ny e-tjänst för synpunkter, klagomål och beröm på vård och omsorg inom socialförvaltningen

- Om något har gått fel - eller hade kunnat gå fel - i vården är vi skyldiga att utreda vad som har hänt och vidta åtgärder för att det inte ska inträffa igen. Vi vill även ta del av klagomål, synpunkter och beröm för att kunna bli bättre. I vården arbetar vi med ständiga förbättringar, säger Helena Bredesen, avdelningschef för kvalitet och administration.

Har du frågor gällande e-tjänsten mejla till kvalitet@herjedalen.se

Gå till e-tjänsten för synpunkter, klagomål och beröm Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 1 september 2022 08:12
Redaktör för sidan: Cecilia Olla
Faktaansvarig (syns endast i edit-läge): Saknas